آزمایشگاه تخصصی پاتوبیولوژی نوید
​​​​:دپارتمان های فعال این آزمایشگاه عبارتند​
 پذیرش                      جوابدهی
نمونه گیری                   بیوشیمی 
بیوشیمی اختصاصی           هورمون شناسی
هماتولوژی                    سرولوژی
ایمونولوژی                   میکروب شناسی
قارچ شناسی                  انگل شناسی
الکتروفورز                     پاتولوژی
تشخیص مولکولی             کنترل کیفی

راهنمای پذیرش:
بخش پذیرش در آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی نوید برازجان
واحد پذیرش در این آزمایشگاه در طبقه‌ی تحتانی1 ساختمان قرار دارد. این واحد یک طبقه‌ی مستقل را به خود اختصاص داده است که این امر سبب شده مراجعین در بدو ورود به آزمایشگاه بدون اتلاف وقت به پرسنل حاضر در واحد پذیرش مراجعه کنند.
قابل به ذکر است که آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی نوید از ساعت 6:30 صبح تا 21:00 شب بصورت یکسره آماده خدمت رسانی به شما مراجعین و هم استانی های عزیز می باشد.
از مزایای دیگر این واحد، سالن انتظار آزمایشگاه است که براساس استانداردهای لازم طراحی شده است.

الف) مراجعین روزانه جهت پذیرش نسخه آزمایش خود در واحد پذیرش می‌بایست روال زیر را طی نمایند:
 
۱- ورود به سالن پذیرش و دریافت نوبت روزانه از دستگاه نوبت‌دهی نصب شده در بدو ورود به سالن پذیرش
۲- انتظار جهت فراخوان نوبت توسط کاربران پذیرش
۳- کاربران پذیرش در ۲ جایگاه، ثبت اطلاعات نسخه را انجام می‌دهند و اطلاعات لازم جهت آزمایش را به حضور مراجعین توضیح خواهند داد.و 1 نفر جهت ثبت اطلاعات بیمه تکمیلی و تأیید آن در سایت بیمه مربوطه می باشد.
۴- در این مرحله نسخه جهت تسویه حساب مالی از طریق کاربران بیمه به صندوق‌ها تحویل داده می‌شود؛ لذا مراجعین باید منتظر فراخوان از سوی صندوق مربوطه باشند.
۵- پس از فراخوان و تسویه حساب مالی، قبض آزمایشگاه به همراه ظرف‌های آزمایش تحویل فرد داده می‌شود تا به واحد نمونه‌گیری جهت انجام نمونه‌گیری مراجعه نماید.
*مراجعین گرامی لطفاً قبض مربوطه را جهت دریافت نتایج آزمایش از نمونه‌گیری تحویل بگیرید و در زمان جوابدهی به همراه داشته باشید.*
صرفاً برای آگاهی از قیمت نسخه، مراجعه کننده باید روند پذیرش بالا (تا مورد شماره ۴) را طی نماید.
برای آگاهی از شرایط نسخه و ناشتایی و …باید به سوپروایزر وقت که صبح‌ها در آزمایشگاه حضور دارند یا سرپرست پذیرش،مراجعه شود.
برای آگاهی از نتیجه‌ی برگه‌ی جوابدهی آزمایش و دریافت هرگونه مشاوره میتوان به سوپروایزر صبح که در  طبقه تحتانی1 حضور دارند مراجعه نمود؛در شیفت عصر مسئول فنی خانم دکتر فائقه حسین خضری در اتاق مربوط به خودشان واقع در آزمایشگاه حضور دارند و در صورت نبود ایشان به سوپروایزر شیفت عصر، آقای مازیار نعمتی مراجعه شود.
(در صورت نیاز به مشاوره یا هرگونه سوالی، می‌توانید به کارشناس و راهبر پذیرش حاضر در سالن مراجعه نمائید.)​​​​​​​
راهنمای جوابدهی:
مراجعین هم بصورت حضوری و هم غیرحضوری می توانند جواب خود را دریافت کنند.واحد جوابدهی آزمایشگاه تخصصی و فوق تخصصی نوید در طبقه‌ی تحتانی1
ودر بخش نوید1 واقع شده است. این واحد جهت رفاه حال مراجعین با پرسنل مختص بخش و به صورت تمام وقت در خدمت مراجعین گرامی قرار دارد. 
 جهت دریافت جواب به نکات ذیل توجه فرمایید:
جوابدهی آنلاین
● جواب تمامی بیماران از طریق لینک بصورت فایل PDF روی گوشی بیماران پیامک می شود کافی است بیمار روی لینک کلیک نماید و جواب خود را دانلود نماید.
جوابدهی حضوری
● زمان جوابدهی از ساعت 16:00 بعداز ظهر تا 20:00 شب میباشد.
● دریافت جواب آزمایش تنها با در دست داشتن قبض جوابدهی امکان پذیر است.
● جواب آزمایش از تاریخ درج شده در قبض به بعد قابل دریافت است.
● تاریخ جوابدهی درج شده در قبض‌ها براساس برنامه‌ی کاری آزمایشگاه و آخرین آزمایش آماده شده در پرونده بیمار می‌باشد؛ در صورتیکه انجام آزمایش‌ها سریع‌تر از زمان درج شده باشد و پرونده بیمار کامل گردد به صورت اتوماتیک از سوی آزمایشگاه برای مراجعین پیامک آماده بودن جواب ارسال می‌گردد.

وب سایت آزمایشگاه